Tüütust arenguvestlusest sai väärtuslik dialoog

ÕPETAJA KAIDY LUGU


Õpetaja Kaidy ei sallinud arenguvestlusi. Ta lükkas neid võimalikult kaugele, sest need tundusid talle tuimad linnukese pärast tegemised ✔️Kaidyl ON huvi oma õpilaste vastu! Ta lihtsalt ei naudi igavaid vestlusi.

Alustasime koostööd positsioonilt, kus õpetajal olid olemas küsimustikud, mis ei andnud talle tegelikult seda infot, mida ta klassijuhatajana õpilaselt vajas. Kaidy sooviks oli arenguvestluste käigus luua õhkkond, et õpilane oleks valmis avatult rääkima.


Vestluse käigus taipas ta, et...

💡Kõikide õpilaste arenguvestluste lehed ei saagi olla samasugused!

Kaidy arenguvestluste arengut kirjeldavad hästi juba ainuüksi need kaks pilti: algus ja see, mille üle ta ise lõpuks uhke ning õhinas oli: 


Kaidy jagas enda teekonda ka Õpime Koos saates #137 KUULA
Blogipostitust saab lugeda siit.


1 AASTA PÄRAST MENTORLUST

Aasta aega hiljem viisid haridusmentor Triinu ja Kaidy koos läbi veebipõhise arenguvestluse arendamise töötoa.

Sellele järgnes osalejatelt rõõmsate lugude laviin:


ÕPETAJA - kui soovid arendada enda arenguvestlusi selliseks, et need oleksid väärtuslikud ja tunneksid end hästi, võta meiega ühendust.

KOOLIJUHT - kui soovid pakkuda võimalust enda õpetajatele, et igaüks leiaks oma viisi ja tunneks sellest tööülesandest rõõmu, oleme valmis ka väiksemate gruppide mentorluseks.


Võta meiega ühendust
info@haridusmentorid.ee