"Selle jaoks, et sütitada teisi, pead sa ise särama."
Olen kogenud, et hoitud õpetajad hoiavad nad ka oma õpilasi hästi. Need õpetajad naudivad ka ise õppimise protsessi, kohanevad kergemini ning taastuvad tagasilöökidest kiiremini. Nende eesmärk on saada enda oskustes meisterlikumaks, mitte naabrist paremaks. Mõned mõttes aitan õpetajatesse panustades kaasa ka ameti järelkasvule. See amet valitakse sageli ju innustava eeskuju järgi - olgu neid siis rohkem :)
Ühtlasi näen, et õpetajate üks karjäärimudeli samme võikski olla partnerlus tegevõpetajatele. Mul on rõõm, et minuga on seda teed katsetamas juba neli õpetajat. Sel viisil saab iga õpetaja leida endale mentori, kellega koos soovib enda teekonda jagada. . .
👩🏫 Õpetaja ja haridustehnoloogina töötasin 8 aastat
👩🎓 Olen lõpetanud Tallinna Ülikooli (BA, MA) ja Tartu Ülikooli (MSc)
🏫 Tartu Ülikoolis õppeaine "Muutuste juhtimine ja innovatsioon" õppejõud koostöös Indrek Lillemägiga
🧐 Olen uurijalikult uudishimulik nii enda, õppimise kui arenguprotsessi ja haridusteemade vastu üldiselt
⭐ Kodanikualgatused @opiopetajaks IG-s ja Kodune distantsõppe grupp FB-s
⭐ Pea Peale Pööratud klassiruumi idee koos vabatahtlike täiskasvanud külalisõpilastega idee, mida @hariduskopter 2022.a kevadel skaleeris ettevõtlusnädala raames üle Ida-Virumaa
📋 KIRETEEMADE TOP 5
➡️ Kujundav hindamine
➡️ Õppijakeskne õppimine
➡️ Õpetaja eneseteadlikkus
➡️ Tõenduspõhisus, andmed, haridusanalüütika
➡️ Muutuste juhtimine endas ja organisatsioonis
KOLLEEGI SÕNUL... 👇
"Triinu on naine, kes istub juba varahommikul soeng peas, huuled värvitud ja lai naeratus näol öeldes “No hakkame pihta!”, “Teeme ära!”. Tema pühendumine, kirglikkus, tahe ja julgus asju algatada ja ellu viia on lihtsalt imetlusväärsed. Ta ei jää ootama, et tema ellu miski iseenesest tuleks, vaid kerib käised üles ja “loob” ise enda ellu just seda, mida ta näha soovib. Ta suudab oma suunavate küsimustega ka Sind teistmoodi mõtlema ja tegutsema panna, et ka sina kaua ja kirglikult enda elus särada saaksid." kirjutab Kai.