"Suurim võitudest on eneseületus."
Minu esimene klassijuhataja õpetas mulle, et kõik vastused, mida otsin, peituvad elus endas. Geograafiaõpetaja näitas, et tulemuseni viib pingutus ning tänu muusikaõpetajale tean, et samal ajal peab rinnus kõlama elu helisev hääl. Vene keele õpetaja näitas, et julgete päralt on maailm, emakeeleõpetaja aga seda, et alati tuleb kuulata oma südame häält. Minu õpetajad on olnud minu eeskujud ning see, mida olen neilt saanud, on suurem kui pelgalt ainealaste teadmiste pagas - õpetajad annavad õpilastele kaasa enamat.
Haridusmentorina aitan õpetajal keskenduda iseendale: harutame lahti tekkinud mõttepuntrad, otsime võimalikke lahendusi tööalastele väljakutsetele ning leiame ja loome uusi võimalusi.
Seda kõike selleks, et hoiaksid oma õpilaste kõrval ka iseennast.
👩🏫 Õpetajana töötanud 6+ aastat
🏫 Hetkel Viimsi Gümnaasiumi eesti keele ja kirjanduse õpetaja, mentor ja karjäärikoordinaator
👩🏻🎓 Tartu Ülikoolis eesti ja soome-ugri keeleteadus, 2017 BA ja eesti keele ja kirjanduse õpetaja, 2019 MA
👩🏻🎓Läbimas Moreno keskuses väljaõpet “Superviisor ja coach. Psühhodraama rakendaja”
TUNNEN UHKUST
⭐ hariduse kõneisiku V lennu vilistlane
⭐ I koht haridusteaduslike tööde riiklikul konkursil magistritööde kategoorias 2020.a
⭐ Viimsi Gümnaasiumis üks “Mentorluse HUB” eestvedajatest
📋KIRETEEMADE TOP 5
➡️ grupijuhtimine
➡️ professionaalne eneseareng
➡️ mentorlus, coaching, kovisioon ja supervisioon
➡️ alustavad õpetajad
➡️ aktiivõppemeetodid
KOLLEEGI SÕNUL 👇
"Kaidi juurde lähen ma kolleegina alati siis, kui mul on vaja mõtteselgust, struktuuri, kõrvalseisja vaadet. Tal on fenomenaalne võime peegeldada kellegi juttu ning võtta lühidalt, konkreetselt ja selgesõnaliselt öeldu kokku, samal ajal rääkijat hoides ning temast siiralt hoolides. Ta annaks nagu raamid, mille sees tuvaliselt liikuda, et endas uuesti selgusele jõuda. Tänu sellele tekib jälle ruumi enda jaoks, mille toel tärkavad minus uuesti eneseusk, lootus ja loovus, mille najal juba ise edasi liikuda," kirjeldab Liina.