Haridusmentorlusest täpsemalt

Mõistame, et õpetaja töös on palju väljakutseid, kuid see on ka täis võimalusi luua õppimise rõõmu enda õpilastes.

Haridusmentorlus on kaasaegne võimalus toetada enda professionaalset arengut täiendkoolituste ja iseõppimise kõrval. See on mõtestamise ja enda tööalase õpikogemuse analüüsimise aeg ning koosloome protsess.


Haridusmentor on partner järgmistes teemades:

  • PERSONAALNE TUGI
    Üks-ühele kohtumiste käigus arutatakse läbi konkreetse õpetaja vajadused ja väljakutsed. See võimaldab mentori abi täpselt vastavalt õpetaja vajadustele kohandada.

  • NÜÜDISAEGSEM ÕPIKÄSITUS
    Aitame mõtestada, kuidas kavandada õppimist täis tunde, millised on tagasidestamise võimalused ning kuidas teadliku suhtlemisega luua positiivne ja koostöine õpikeskkond.

  • UUED JA VÄRSKENDATUD MEETODID
    Vestluste käigus täiustame koosloomes õpetaja seniseid valikuid ja aitame mõtestada erinevate meetodite võimalikku mõju õppimisele.

  • ISIKLIK JA PROFESSIONAALNE ARENG
    Aitame õpetajal luua endale sobiva ja piisavat väljakutset pakkuva karjäärimudeli, et väärtuslikud õpetajad jääksid valdkonda.


Seda kõike õpetaja enda heaolu silmas pidades ja tema aega väärtustades.

Meie abiga muutuvad rasked teadmised kergemaks ja avaneb õpilaste oskuste maailm.


"Minu kohtumine oli lõbus ja vahetu ning koju jõudes sain aru, et pole ammu nii palju mõttetööd teinud ning mõtte ainest saanud. 

Kasutama olen jäänud kontrolltöödega teema alustamist. Mitte igal korral, aga aeg-ajalt ning viimasel korral tegin seda õpilaste soovil. 

Oma sõnu, vigadele reageerimist analüüsin ka üsna tihti ja ikka tuletan meelde endale ja õpilastele, et eksimine on vajalik ning nende abil saabki õppida ning õppimist mõõta."  meenutab õpetaja Greete enda kogemust aasta hiljem.