Koolijuht valis üldkoolituste asemel haridusmentorluse koolipaketi

"Kõige olulisem polegi see, et mentoriga kohtuks mingi protsent õpetajatest, vaid see, et õpetajal üldse on koht ja võimalus kellegi poole pöörduda," ütleb Järva-Jaani Gümnaasiumi koolijuht Annela Tammiste.

Jätkub siin  

Tüütust arenguvestlusest sai väärtuslik dialoog

"Ma isegi arvan, et see arenguvestluse arendamise protsess on mõjutanud mu väärtusi ja põhimõtteid," ütleb õpetaja Kaidy peale 2 nädalast arenguvestluse arendamise intensiivi.

Jätkub siin  

Õpetaja uppus kätemerre

Õpetaja uppus "mis ma nüüd tegema pean?" küsimustesse ja kätemerre. Kaardistasime tema käekirja ja ta leidis lahenduse, mis päästis ta päevad.

Jätkub siin  

Majasisene või -väline mentor?

Mõnes koolis töötab majasisene mentorsüsteem. Loe siit, kuidas eristub haridusmentorlus sellest, mida tavapäraselt mentorlusena mõistetakse.

Jätkub siin